31. december 2011

GODT NYT fiskeÅR

2011 går på hæld, og et nyt år står for døren.

Personligt har det været et forrygende år med masser af ny viden og lærdom under huden, som forhåbentlig vil spejle sig i fremtidens fiskeri.
Mine to Nytårsfortsæt for 2011 holdt ikke helt stik, da jeg missede en 11 kg´s gedde, som jeg ellers havde sat næsen op efter, da det jo passede fint med året 2011.
Til gengæld fik jeg ret hurtigt sat flueben ud for en +10 kg gedde på Jerkbait, med en fantastisk 111 cm lang fisk, som brutalt indhalerede min Buster jerk i et spinstop i spritklart vand bare 3 meter fra mine fødder. En oplevelse, som står printet for året.
Andre fantastiske billeder dukker op for år 2011. F.eks. +2 kg Aborre på dropshot, Sørøya´s barske ubarmhjertede natur i godt selskab, et par vilde dobbelthug med en +10 kg gedde, som gik helt fri af vandet, og på en af årets sidste ture, at opleve at fiskelykken tilsmiler ens fiskemakker, og beriger ham med årets største gedde og mig med sin smittende fiskeglæde.

År 2012 bliver forhåbentlig fuld af nye oplevelser, og nye fangster til CV´et.
Mon ikke der bliver kigget lidt mere til Vertikal og dropshotfiskeriet både til aborren og sandarten. Gedden for heller ikke lov at hvile i rankegrøden.


Årets sidste ture her mellem jul og nytår blev en blandet fornøjelse med svært flirtende gedder.
Swim´n Joe var dog helt uovervindelig, men måtte til sidst gå på juleferie, og der er nu bestilt tid hos skønhedskirurgen ;)


GODT NYTÅR
><(((((((((EWT((((((("Z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar