25. marts 2012

Massiv gedde


Lasse Petersen, havde sat mig i stævne til en omgang jerkbait i et mindre vand, han har tilgang til.
Jeg var som altid klar og meget spændt på denne sø, da vi før har fået fisk op til 12 kg.
Dengang var det Lasse, som løb med den store, så denne gang måtte det være min tur ;-)

Men ak, ved nattetid meldte mindste arvingen ind med høj feber og hoste, så jeg måtte trække det røde kort til stor frustration.
Ved middagstid kunne jeg ikke nærer mig for en melding over telefonen. Det var dog kun mindre fisk, som havde kigget forbi, så jeg var ikke gået glip af det store.

Sidst på eftermiddagen ringede Lasse tilbage i ren eurofori, og jeg måtte afsted med kameraet. En velproportioneret gedde på 111 cm og 13,09 kg hilste på, og gled derefter velfortjent tilbage i sit rette element.

Ny PR til Lasse, Stort tillykke fra Team EWT.

5 kommentarer:

  1. Helt fantastisk gedde! Mange gange tillykke!!!

    Lørdag er sidste skud i bøssen inden fredningen, lad os håbe vi når at få endnu en tyk trunte i nettet...

    SvarSlet
  2. Vild Rugemor ;-) Ja, når Mester er ude så danser Smeden på bordene ;-)

    SvarSlet
  3. Super fangst!
    Tillykke til smeden og iøvrigt velkommen hjem til det danske vand (:

    Team Tight Line

    SvarSlet
  4. Thanx boys. super fed oplevelse. Takker for "baiten" som forførte denne skønne dame. Den har fortjent en plads over pejsen i glas og ramme:)

    Lasse.

    SvarSlet
  5. Her taler vi om noget så simpelt som en Buster Jerk (Bluegil) ;-)

    SvarSlet