5. oktober 2014

Sommeren er forbi nu....

.......og den nærmest fløj afsted....
Sådan synger C. V. Jørgensen, og for mit vedkommende har han i den grad ret.
Dagene er fløjet afsted, og nu er vi næsten i mål på en efterårsferie.
Det er ikke helt blevet til den mængde fiskeri jeg havde drømt om, men har ikke meget at klage over, når det gælder en af sommerens familieture.
Jeg havde længe lovet mine to børn, at de måtte komme med på tur når det blev lidt varmere i vejret. I sommerferien kom der en åbning, og båden blev pakket til renden med alt nødvendigt og unødvendigt.... Man har vel forskellige holdninger fra 5 års alderen og op :-)
Søen lå blank og dagen bragte blandt andet 3 fine gedder over meteren på +6, +7, og +10 kg.
Her den største på 114 cm og 10,13 kg.


I øvrigt første gang jeg havde min 5 årige søn i båden. Så hvis det betyder held, så må vi jo snart gentage succesen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar