5. august 2013

Forkælelse


Har efterhånden fået opbygget et rigtigt lækkert frivandssæt. Forårets køb af Edge vertikal jig 21-40g, er et køb jeg ikke har fortrudt. Stangen i onepeace giver utrolig lækker føling, og stangens aktion passer mig perfekt. Value for money, er så en anden snak, da det i min optik er en dyre 6 fod. Der findes mange andre alternativer til mindre penge. Hvis man leder lidt, kan stangen dog erhverves for rundt 1800 kr, som efter min smag klær stangen noget bedre.
Stangen blev fornylig pyntet med et Revo MGX, som er en ren fornøjelse at fiske med. Letvægtshjulet gør sættet komplet. Føles lidt som at dirigere med en fjer :-). Bremsen er allerede blevet testet af et par fightgale gedder, og der er ikke en finger at sætte på dennes funktion. Glæder mig til at lande en god sandart på dette sæt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar