17. marts 2015

Mikado fra Westin

En stribe Westin stænger er tikket ind. Stængerne er:
Dropshot 3776 8' 8-28g
Powershad W3 8' 7-25g 
Powershad W3 8' 15-40g
Vertikal jiggin W3 6,2' 21-40g
Vertikal jiggin W3 6,2' 28-52g


Stængerne skal fylde et par pladser ud i årets fiskeri efter gedde, aborre, sandart og torsken. 
Alle stængerne har en flot sort oldschool finish, og er sindssygt lette. Jeg har foreløbig testet Vertikal Jigging W3 10-40g, som har bukket et par gange, dog kun for gedden:-)
Til trods for jeg vanligt fisker med 3776 Vertikal jigging, synes jeg W3 lever op til samme fine standard. W3 er væsentligt lettere, men har bestemt samme styrke og kraft.
Alt i alt kan jeg varmt anbefale W3 stang serien, hvor du får meget for få penge.
Jeg glæder mig til at få luftet de resterende stænger året igennem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar