3. juli 2015

Lidt nyt til sommer-outdoor garderoben


Jeg har været forbi Spejdersport og erhvervet mig et par stykker beklædning der har ligger på ønskelisten længe. Jeg har i snart mange år brugt den klassiske Grønlandsbuks fra Fjällräven, den er dog ikke nogen fornøjelse at svede i, så i år har jeg slået mig på Cape Point MT ZipOff. Dem glæder mig jeg til at få brugt hen over sommeren.Den anden ting jeg har erhvervet er Patagonias Torrentshell jakke. Rasmus har brugt den i flere år og har også tidligere lavet indlæg om den.


Jeg har dog indtil denne sæson haft andre skaljakker der har dækket mit behov, men de er nu slidt endegyldigt op. Jakken er simpel, men let og så er den 100% regntæt selv i slagregn. Nu er det jo også en regnjakke, men det er squ langt fra alle der rent faktisk holder hvad de lover.


Og fiskeriet? Ja, der kommer da lidt fisk op og runde båden. Mere om det senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar